Call Now Button

О нама

Школа Рајак - Са вама од 2002.

ОНЛАЈН ШКОЛА

Ми се бавимо учењем на даљину. Организујемо онлајн наставу математике и онлајн курсеве програмирања водећи рачуна о променама које се убрзано дешавају.

Данас су ученици суочени са фасцинирајућим изазовима, у трагању за собом и ауторитетима које ће следити. Све што пожеле, махну прстом као чаробним штапићем, и ето га. И то одмах! Ако није одмах, испада из фокуса. Замислите себе у том оружењу, у тим годинама и разумите колико је тешко одолети.

Концепт онлајн наставе математике у Школи Рајак прилагођавамо актуелном окружењу, и то свакодневно. Користимо нове технологије на сврсисходан начин. Седење за рачунаром може да донесе и много тога корисног. Оно што не мењамо је циљ. Циљ је функционално знање.

Математика није сврха сама по себи. Велику већину појмова, дефиниција и формула нећемо користити. Оно што користимо у животу, је логика решавања математичких задатака. У животу тражимо пут од оног што имамо, ка оном што желимо. Исто као у математичким задацима.

Програми учења математике које смо спремили за ученике и студенте, су намењени остваривању циља наставе, односно стицању функционалог знања.
Програмирање се својом логиком ослања на логику математике. У новим програмерским дисциплинама везаним за вештачку интелигенцију математика је један од основних алата. Наши курсеви програмирања су аутентични, осмишљени од наших предавача, активних програмера са великим искуством у преношњеу знања. Предавачи су своје програме конципирали тако да полазници овладају вештином програмирања, односно способношћу да примене стечено знање.

ЧИМЕ СЕ БАВИМО?

Основни циљ школе је стицање функционалног знања, што је важно у свакодневном животу.

ОНЛАЈН ЧАСОВИ

Специјализовани смо за организацију онлајн наставе математике. Пратимо рад и меримо напредак ученика и студената.

ОНЛАЈН КУРСЕВИ

Аутентични онлајн курсеви програмирања.

ПРОФЕСОРИ И САРАДНИЦИ

Професори Школе Рајак имају богато искуство у раду са ученицима, што им је омогућило да, поред стручности, развију и софистицираност у приступу сваком ђаку понаособ. Учење са разумевањем је једини прави пут, а наши професори су ту да сваког ђака, студента или полазника воде стрпљиво до потпуне јасноће, развијајући им самопоуздање у сопствено знање.

ИЛИЈА РАЈАК

Математика је почела рачуном. Рачун ме је научио мој деда, по коме сам добио име. То се дешавало на салашу, и то још на Бисерном острву (ако нисте чули, прогуглајте). То је прави салаш, нема електричне енергије, нема воде, нема асфалтни пут, окружен равницом. Ту се не свраћа, ту се долази, и ту дође само онај ко те воли. Живот на таквом месту те направи једноставним. То је јако важно у математици. Све је једноставно. Научиш да ништа није „тешко“ само је сложено из више једноставних делова.

МАРКО МИЋИЋ

Рођен сам 2001. године у Лозници, а живим и радим у Новом Саду. Слушајући родитеље који су такође професори физике, љубав према природном наукама јавила се још у најранијем детињству. Због тога сам уписао ПМФ Интегрисане академске студије - мастер професор физике у Новом Саду. Изражена комуникативност, посвећеност у раду и персонализовани приступ сваком ученику доводе до тога да физика не мора да буде баук већ наука која на занимљив и аналитичан начин даје смисао појавама са којима се свакодневно сусрећемо. Као активан члан Друштва физичара Србије преносим такмичарски дух на своје ученике и заједно смо поносни на наше успехе на Државном такмичењу.

АНЂА ДЕНИЋ

Анђа Денић је студенткиња друге године мастер студија “Вештачка интелигенција и машинско учење” на Природно-математичком факултету у Нишу. Завршила је основне студије математике на истом факултету и специјално одељење за надарене математичаре при гимназији “Светозар Марковић” у Нишу.Уплив у воде примењене математике (кроз статистику и машинско учење) јој је донео нову дозу усхићења и “хајпа” (јер су примене *јако* занимљиве), али и повећану дозу несигурности и фрустрације (јер су ове области преобимне и пуне багова на сваком кораку).Много позитвне енегије добија подучавањем других људи. Данас то ради на ТикТоку и Инстаграму и друге пројекте Школе Рајак.Оно што је сигурно, сваким даном је све радозналија и једва чека да примени своје знање из математике и машинског учења на проблеме из стварног света.

СЕБАСТИАН НОВАК

Бавим се софтверским инжењерством, завршио сам мастер студије на факултету техничких наука, смера рачунарство и аутоматика. 2006. године похађао сам часове математике у Школи Рајак, који су ми помогли приликом припрема за упис на Факултет техничких наука.Након прве године факултета сам почео да држим часове програмирања у Школи Рајак, а касније и курсеве. Уз предавања сам имао прилику и да стекнем практична искуства, кроз израду софтвера за потребе школе. Стечене вештине преношења знања су ми помогле да у инжењерским улогама у својој каријери брже напредујем и напустим зону комфора.Школа Рајак је играла значајну улогу у мом професионалном развоју. Сада као партнер школе, желим да је подржим у њеном.

ИГОР ТИЦА

Игор Тица је истраживачки инжењер машинског учења (Machine Learning Research Engineer) у "SmartCat"-у, са више од 4 године искуства у индустрији. Поред рада на пројектима у области рачунарске визије, обраде природног језика и великих језичких модела, активно се бави писањем стручних чланака из области вештачке интелигенције за "AlphaSignal". Такође је члан Српског удружења за вештачку интелигенцију ("Serbian AI Society").Игор је дипломирао на Факултету техничких наука у Новом Саду 2019. године. Занимљиво је да је своје прве кораке у програмирању направио учећи Јаву на курсу који је организовала управо Школа Рајак :)

ОЛГА БАЈЕВА

Рођена сам у Русији. Дипломирала сам 2002. године на механико-математичком факултету Саратовског Државног Универзитета. 2013. године са породицом се преселила сам у диван град Нови Сад. Од 2016. предајем математику. Са свим својим ученицима односим се са пажњом и поштовањем, имам топле и поверљиве односе, часови се одржавају у пријатељској атмосфери. Приликом припреме ученика увек сам усмерена на ефикаснији и дугорочнији резултат у његовом обучавању. Моји ученици развијају интересовање за предмет и, као резултат, повећава се академски успех.Волим путовати и возити бицикл.

ДУШАН РАПАИЋ

Рођен сам 1991. у Руми. Програмирам од детињства, и одувек су ме занимали велики рачунарски системи. Студирао сам рачунарство и аутоматику на Факултету Техничких Наука у Новом Саду. Бавим се и QA, где бих истакао искуство у тестирању сложених стратешких игара, чији резултати се огледају у њиховом успеху на платформи Steam. У оквиру Школе Рајак сам држао курсеве програмирања и информатичке писмености. Током часова, посебну пажњу обраћам на успостављање чврсте основе знања код мојих ученика.

ЈЕЛЕНА НОВАКОВИЋ

Рођена сам 1972. године у Ћуприји, а своју страст према математици сам развијала током читавог свог живота. Завршила сам Математички факултет у Београду 1994. године и од тада сам се посветила ширењу знања из ове дисциплине. Од 1992. године држим часове математике, а мој циљ је увек био да деци покажем да математика није баук. Волим да предајем и радим са младима, јер верујем да свако може савладати математику уз правилно вођење и подршку. Моји часови су испуњени ентузијазмом и трудим се да инспиришем своје ученике да заволе математику онако како и ја волим да је предајем.

СУЗАНА ИСАКОВ

Рођена сам у Кули 1981. Средњошколско образовање стекла сам у Сомбору у гимназији „Вељко Петровић“, а високо на ПМФ у Новом Саду. Дипломирала 2008. и добила звање „Дипломирани инжењер математике“.Од 2008. до 2016. стицала сам радно искуство у неколико основних и средњих школа, што је допринело практичном искуству са различитим узрастима ученика, знања и интересовања за математику.

ДАВИД СМИЉАНИЋ

Рођен сам у Врбасу. Ту сам стекао прва знања о математици. Школовање сам наставио на факултету техничких наука у Новом Саду. Дипломирао сам на смеру аутоматика и рачунарска техника 1995-е године. Радна искуства почео сам да стичем у предузећу „Железнице Србије“, да бих од 2005 наставио самостално да стварам. Као искусан предавач нашао сам се у школи математике „Рајак“ у инспиративном колективу који ми омогућава примену стечених знања и развој нових. Поред редовног бављења математиком, било је и покушаја програмирања, при чему сам реализовао неколико мини пројеката.

ДАРКО РАНДЕЉ

Рођен сам у Новом Саду 1975 године, а дипломирао сам на Природно-математичком факултету у Новом Саду, на Департману за математику и информатику. Од 2006. године радим у основним и средњим школама као професор математике. У Школи Рајак правим видео лекције за ученике од петог до осмог разреда основе школе и држим онлајн часове математике од 2013. године.

АЛЕКСАНДАР СИМИЋ

Студент сам четврте године интегрисаних студија „Мастер професор математике“ на Природно-математичком факултету у Новом Саду. Из математке сам се такмичио од трећег разреда основне до четвртог разреда средње школе. Учествовао сам на свим нивоима до републичког, Мислиши, Кенгуру, а за успех на финалима Архимедесове дописне и интернет математичке олимпијаде сам награђен Видовданском наградом града Новог Сада. Такође сам бивши полазник семинара математике у Петници. Часове математике држим од прве године студија, а од 2020. водим инстаграм профил @aca.matematicar где објављујем разне садржаје у вези са учењем математике, припремом за такмичења и математиком генерално. Верујем да уз идивидуалан и креативан приступ сваки ученик може остварити сваки свој циљ у учењу математике, било да се ради о поправку оцене, припреми за такмичење или пријемни испит.

Call Now Button